17.01.2008

Sınıfım

Ben şimdi Karadeniz Teknik Üniversitesinde okuyorum. Bu üniversitenin bu yıl ingilizce hazırlık sınıftandayım. Okumduğum fizik bölümdeki arkadaşlarımı ve kendimi hakkında biraz size bilgi vereceğim. Çoğulmuş fizik bölümü severek geldik, bazılarımız ise öss'nin kurbanı oldular. Fizik bölümü olduğunu için çok mutluyuz. Arkadaşım o kadar iyi ki inanamazsınız. Sanki kırk yıllık arkadaşsız ve hiç kimse başkaların hakkında kötü bir şey düşünmüyoruz. Size bazı sınıf arkadaşalrım karakteni anlacağım: Hakkı bizi güldüğüyor, Tezcan bizi neşelendiğiyor, Hazel bize nasıl bir öğrenci olacağını gösteriyor, Sinem ve Emine ise nasıl hırslı ve kararlı olacağını gösteriyor, Enver ise nasıl futbol'a aşık olduğunu gösteriyor, Esma ve Merve ise Trabzon insanı olduğunu gösteriyor, Cem ise nasıl kararlı ve Türkiye'yi düşünen bir karaktere sabit olduğu gösteriyor, Özgür ise nasıl özgür bir karakter sabit olduğunu bize gösteriyor, ve son olarak Muarrem ise nasıl kayser'li ve doğal bir karakter olacağını bize gösteriyor. Daha saymadım bir çok arkadaşım daha var. Hepsi çok renkli bir karaktere sabitler. Bu arkaşlarım hepsi Türkiye'nin farklı faklı yerlerinden geliyor. Sanki bizim sınıf mini bir Türkiye'dir.
Ummağım arkadaşlarım bana bu yazı yaztığım için bana kızmaz. Ben sınıfımı o kadar çok mutluyum ki inanmazsınız. (Şikayetteyinizi yorum yazayarak söylebilirsiniz.)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SİNANımız ERENimiz size emanet katü!!... lise..üniwersite.. çok zamanımız geçti beraber... geleceğin güzel olsun inşallah arkadaşım.. boluda haalaa okumakta olan ( mastır bağğbında :D ) arkadaşın münewer dündar.. (:

Unknown dedi ki...

Mükü sen benim için arkadaşım olarak beni hatırlamak mutlu ediyor. Çok değer verdiği arkadaşsından birisin hala. Teşekkür ederim