14.08.2008

Pardus

Bu kadar kullanmak istediğim ama hiç fırsat olmadığı için kullanmadım. Ama bu günlerde biraz boş zamanım vardı. Ve bunu pardus 2008 kullanmaya çalışarak değerlendirdim. Belki kurulum o kadar kolay olacağını hiç sanmadım. Hemde windows xp ile yan yan çok kolay çalışması harika bir işletim sistemi olmuş. İçinde bütün gerek programları içine koymuşlar. Gerekli programları yüklemeye gerek kalmadı. Çünkü içinde gerekli programları koymuşlar. Ama onların biraz görsel biraz eksiklik var. Bununda zaman görselliği gelişeceği eminim. Windows Xp gibi çok fazla virüs yok. Harika bir işletim sistemi olmuş.
En son olarak neden linux işletim yok fazla yakın değil. Bunun nedenini destek verilmemesi mi? Neden linux için destek vermiyorlar? Belki parasal nedenler olabilir belki sorunları çözümleri windows xp daha kolay olacağını düşünmeleridir. Ama insanlar akıllıdır .Linux gibi bedava işletim sistemi veya programları kullanabilirler biraz desteksiz ve biraz zor olacak ama bunun altından kalabiliriz. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: